Jméno:  Heslo:


Archivní Obchodní podmínky do 31. 12. 2013

    Staré Obchodní podmínky, platné pouze pro Kupní smlouvy, uzavřené do 31. prosince 2013, týkající se zboží, jemuž končí zákonná záruka 24 měsíců do 30. 12. 2015:
    Objednávka:
  • Vaše objednávka se stává právně závaznou, čili Kupní smlouva vzniká až v okamžiku, kdy Vám její vyřízení potvrdíme e-mailem nebo písemně poštou! Serverem automaticky generovaná zpráva, kterou po odeslání objednávky obdržíte e-mailem není uzavřením Kupní smlouvy!
  • Prosím vezměte na vědomí, že ceny v internetovém obchodě jsou nižší, jelikož při prodeji touto formou jsou nižší i naše náklady. Nevyžadujte proto stejné ceny při nákupu v našem kamenném obchodě, kde Vás obsluhují prodavači. Musíte si předem rozmyslet, zda chcete mít nižší cenu, nebo odborný výklad prodavače, který se Vám bude věnovat. Princip internetových obchodů na celém světě je naprosto stejný, od nás navíc zboží nikdy neodejde bez důkladné kontroly.
  • Pokud v obchodě nenajdete to, co potřebujete, napište nám.
  • Některé nástroje vyšších cenových kategorií (cca nad 60.000,-) nelze mít trvale na skladě, jsou objednávány dle požadavku zákazníka, obvykle na základě předem sepsané kupní smlouvy. Přesto jsme schopni většinu těchto nástrojů dodat do několika dnů!
  • Omlouváme se Vám předem za možné chyby, jsme jen lidé a skladové údaje nelze v množství zboží, které prodáváme, stoprocentně uhlídat. Zkuste si prosím představit, že máte ze dne na den zkontrolovat a změnit několik tisíc cen, přičemž nelze použít hromadný výpočet, protože se u každého zboží změní cena jinak. Proto také vždy ověřujeme Vaši objednávku.
    Vás prosíme o důslednou kontrolu údajů, které do objednacího formuláře napíšete. Do objednacího formuláře je nutné uvést telefon i e-mail (případně jiné spojení) abychom mohli Vaši objednávku ověřit. Pro přepravní službu, která Vám zboží poveze, je telefon nutný, jinak Vás nemohou kontaktovat! Pokud jste tuzemský a slovenský zákazník, pište údaje ČESKY (SLOVENSKY) a spisovně, tedy s diakritikou (háčky a čárky nad písmeny)! Budeme rádi, když nám převzetí zboží potvrdíte mailem. Pokud se totiž zásilka někde zatoulá, zjistíme to až když nám nepřijde platba a to někdy trvá i víc než dva týdny! Děkujeme.

  • Ceny, DPH a poplatky za elektroodpad:
  • Všechny maloobchodní ceny jsou uvedeny včetně DPH, velkoobchodní bez DPH!
  • V zobrazovaných cenách zboží nejsou započítány poplatky za ELEKTROODPAD, informační údaje jsou ke stažení zde. Poplatky označené "REMA" se týkají všech elektro zařízení, která sami dovážíme do ČR, označené "Asekol" se týkají většiny ostatních dovozců, jejichž poplatky jen přeúčtováváme. Poplatek najdete na daňovém dokladu, který dostanete se zbožím.
    REMA - elektroodpad, registrace
    EKO-KOM - obaly, registrace
  • Přístup do velkoobchodní části mají pouze registrovaní partneři, kteří prodávají nebo instalují hudební nástroje, a ozvučovací techniku pro muzikanty, na základě Živnostenského listu nebo Koncesní listiny. Ve VO sekci se zobrazuje přímo nákupní Vaše ceny D1 (D2, D3, D4) v souladu s našimi velkoobchodními podmínkami a maloobchodní cena, za kterou zboží prodáváme my. Ostatní dealerské slevy jsou, v souladu s obchodními podmínkami, při vystavení daňového dokladu pro konkrétního odběratele jako individuální sleva.
  • Změna cen vyhrazena!
  • Na základě Vaší objednávky Vám V PRACOVNÍ DOBĚ, pokud možno okamžitě, sdělíme přesnou cenu konkrétního zboží a možný termín dodání. K tomu poznámka: Zázraky bohužel neumíme a ani je neslibujeme!
  • Krátkodobé akční slevy najdete přímo na první stránce obchodu, jako Akce, Slevy, Výprodeje!
  • Jste-li plátcem DPH a potřebujete daňový doklad, uveďte nám prosím do objednávky své identifikační údaje (stačí IČ). Daňový doklad Vám vystavíme v souladu se zákonem o DPH.
  • Při vyplňování Vaší registrace stačí zadat do příslušného pole informaci, že se jedná o firmu, zadat Vaše IČ a všechny platné údaje budou automaticky načteny z databáze MFČR. Stačí již jen zkontrolovat.

  • Slevy:
  • Obecně platí, že při nákupu přes Internet poskytujeme podle druhu zboží slevu 3 - 10 % proti našim běžným cenám, u akčních nabídek i větší. Výjimkou jsou harfy, klavíry, pianina, celesty, digitální chrámové varhany, koncertní nástroje, akordeony apod., u nichž jsou pevné ceny. Slevy u těchto nástrojů jsou možné pouze při odběru většího počtu kusů (např. pro školu). Pro všechny školy platí zvláštní slevový režim, speciální pak u výrobků Yamaha. Podrobné informace Vám zašleme na vyžádání!
  • V některých případech jsou slevy pro organizace poskytovány i přímo výrobci, takže se vždy napřed ptejte na aktuální cenu!
  • Zvláštní slevu u všech výrobků Yamaha® může získat jakákoliv státní a církevní instituce, čili škola, charitativní organizace, fara, hasičský sbor apod. za podmínky, že dodá písemnou objednávku, opatřenou razítkem a podpisem odpovědné osoby. Objednávka může být naskenovaná a zaslaná k nám e-mailem. Nemáte-li tuto možnost, zbývá jedině vytisknout ji a doručit k nám. Podobné podmínky platí pro Yamaha® hudební školy.
  • Upozorňujeme, že u některých nástrojů může být dodací lhůta i několik měsíců! V těchto případech vyžadujeme od zákazníka potvrzení písemné kupní smlouvy a zálohovou platbu!
  • U nástrojů, které jsou prodávány na základě individuální objednávky a kupní smlouvy, jsou, v obchodě uvedené ceny, pouze orientační. Konečná cena je závislé na kurzu zahraniční měny a na ceně zahraniční dopravy v okamžiku objednání zboží, čili k datu podpisu kupní smlouvy kupujícím i prodávajícím (které je pozdější). Týká se všech digitálních varhan, harf a obecně všech koncertní nástrojů a nástrojů vyráběných zahraničním výrobcem na zakázku. U některých nástrojů, speciálně u harf, je potřeba počítat též s dodací podmínkou výrobce, týkající se nevhodného počasí pro expedici nástroje. Nepříznivé počasí a venkovní teploty mimo povolený rozsah (teploty pod 0°C a nad 32°C) mohou znemožnit odeslání nástroje z výroby a prodloužit tak dodací lhůtu! Rozhodnutí je vždy na výrobci nástroje.
  • Slevy nelze sčítat, máte-li např. zákaznickou slevu na základě odběru zboží u nás apod., obdržíte vždy tu slevu, která je pro Vás výhodnější!
  • Jste-li obchodníkem s hudebními nástroji, audio nebo výpočetní technikou a máte zájem nakupovat u nás velkoobchodně, přečtěte si prosím Podmínky pro VO odběratele
  • a napište nám.

    Doprava a převzetí zboží kupujícím:
  • Drobnosti jako struny a podobně Vám zašleme na dobírku poštou, nebo přepravní službou (je možná i platba předem, variabilní symbol obdržíte automaticky při zadání způsobu platby GSM banking.
    Převodem na účet ušetříte platbu za dobírku (Kč 31,-), což je zajímavé hlavně u zboží s nízkou cenou. Plaťte nám ale prosím vždy až po potvrzení objednávky.
  • Od konce dubna 2012 máme přepravní smlouvu s novým dopravcem, PPL CZ s. r. o. Ceny dopravného budou pro Vás výhodnější než doposud, nižší je především cena dobírky. Ve vybraných městech mohou soukromí zákazníci požadovat doručení ve večerních hodinách (17 - 21), viz www.ppl.cz\ke stažení\informace pro e-shopy\lokality pro večerní doručení B2C.
  • Zboží v ceně od 3.630,- vč. DPH zasíláme zásadně jen smluvní přepravní službou PPL na naše náklady, s dodáním, v pracovní dny, do 24 hodin (opět s výjimkou harf, digitálních varhan, pianin a klavírů, kde je doprava i cena za ni individuální - dohodou).
  • Zásilky odeslané v pátek budou doručeny vždy nejdříve následující pondělí!

  • Poštovné na Slovensko:

    Ač neradi, byli jsme od 28. 11.2011 nuceni přistoupit k nepopulárnímu opatření pro zahraniční zákazníky. Stále častěji se nám vracejí nevyzvednuté zásilky, zejména ze Slovenska. Nemůžeme krýt ze svého náklady na dopravu tam a ještě část zpět, které si logicky dopravce naúčtuje. Nadále tedy platí pouze možnost platby předem na náš účet a následné odeslání zboží jako běžná zásilka, bez dobírky.


  • U zboží s cenou do Kč 11.900,- vč. DPH hradí dopravné kupující, a to takto:
    Je-li DPH zboží v základní sazbě, pak je poštovné Kč 300,- vč. DPH.
    Je-li DPH zboží ve snížené sazbě, pak je poštovné Kč 285,- vč. DPH.
    Je-li v zásilce zboží s oběma sazbami DPH, pak je poštovné Kč 300,- vč. DPH.


  • Balné neúčtujeme vůbec (výjimkou jsou např. harfy, pianina, klavíry, violoncella, kontrabasy, tuby a podobné rozměrné nástroje, které vyžadují speciální, samostatně účtovaný přepravní obal, dodávaný přímo výrobcem)! Podrobnosti jsou u těchto nástrojů vždy součástí kupní smlouvy.
  • Dopravu digitálních chrámových varhan, harf a podobných rozměrných nástrojů zajišťujeme zásadně jen vlastními prostředky, v ČR a SR na naše náklady. Detaily jsou vždy součástí kupní smlouvy
  • Zjistíte-li při přebírání zboží jakékoliv poškození obalu, vždy trvejte na otevření zásilky před dopravcem. Zjistíte-li poškození zboží dodatečně, doporučujeme co nejdříve kontaktovat přepravce, který vám zboží přivezl, je za zboží odpovědný. Obzvláště pečlivě prosím prohlížejte kytary, mandolíny apod. Doporučujeme i poklepem na horní a spodní desku nástroje zkontrolovat, zda nejsou uvolněná žebra. !!! U těchto nástrojů je velké riziko poškození dopravou, i když na přepravním obalu není viditelné !!!

  • Storno objednávky:
  • Kupující může stornovat objednávku, pokud ještě zboží není předáno přepravní službě. Je-li již zboží odesláno, je povinen je řádně převzít a zaplatit.
  • Vyhrazujeme si právo nevyřídit objednávku při podezření na trestný čin podvodu (např. pokus o úmyslné poškození třetí osoby vystavením objednávky na někoho jiného). Právě tak nebude běžným způsobem vyřízena žádná další objednávka nesolidního zákazníka, který si u nás objednal zboží a zásilku bezdůvodně nepřevzal. V těchto případech vyřídíme další objednávku pouze pokud bude zboží zaplaceno předem!
  • Zaplatí-li kupující zálohu, nebo platbu předem a nejsme schopni objednávku z jakýchkoliv důvodů vyřídit v dohodnutém termínu, platbu samozřejmě okamžitě vracíme, pokud nedojde k jiné dohodě, např. ke změně termínu nebo obsahu objednávky. Pro objednávky přímo u zahraničních výrobců platí zvláštní režim (v konkrétních případech je nutné osobní jednání)!

  • Kupní smlouva:
  • Výňatky z občanského zákoníku, upravující podmínky prodeje zboží na dálku.
    § 52
    (1) Spotřebitelskými smlouvami jsou smlouvy kupní, smlouvy o dílo, případně jiné smlouvy, upravené v části osmé tohoto zákona, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
    (2) Dodavatelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
    (3) Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
    § 53
    (1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí prostředky, s výjimkou písemného styku *, provozované podnikatelem, k jehož předmětu činnosti náleží poskytování jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku, zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping).
    (2) Prostředky komunikace na dálku umožňující individuální jednání mohou být použity jen tehdy, jestliže spotřebitel jejich použití neodmítl. Pouze s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele mohou být použity automatické telefonní systémy bez (lidské) obsluhy a faxové přístroje.
    (3) Při použití prostředků komunikace na dálku musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy upravených v této části a podstatných náležitostí smlouvy stanovených v části osmé zákona. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně osob, zejména nezletilých nebo spotřebitelů.
    (4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
    a) obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby (najdete zde),
    b) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
    c) cena zboží nebo služeb včetně všech poplatků, (na daňovém dokladu jsou poplatky uvedeny a odečteny z ceny zboží)
    d) náklady na dodání - naše pozn.- při dodání zboží v ČR jsou součástí vaší objednávky, u zahraničních dodávek dostanete předem kalkulaci dopravného.
    e) způsob platby, dodání nebo plnění (najdete zde)
    f) poučení o právu na odstoupení, s výjimkou případů podle odstavce 7
    g) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
    h) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti (najdete zde),.
    (5) Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však před plněním musí být spotřebiteli písmeně poskytnuty tyto informace:
    a) Obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby (najdete zde),,
    b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy (7),
    c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
    d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.
    (6) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 5, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní. **
    (7) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 6 od smluv:

    a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
    b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele, *
    c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
    d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, (vztahuje se i na jakékoliv CD, diskety nebo jiná media se SW, ovladači apod. dodaná jako součást nástroje (zařízení). V případě porušení jejich obalu již nelze vrátit ani nástroj, či zařízení, jehož jsou součástí!!!
    e) na dodávku novin, periodik a časopisů,

    f) spočívajících ve hře nebo loterii.
    (8) Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.

    Dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy dle bodu (6), má spotřebitel právo (změna dle nařízení Směrnice 97/7/ES) na vrácení částky v ceně zboží + zaplacené dopravné. Viz informace, uvedené např. zde
    Náklady na zaslání zboží spotřebitelem zpět dodavateli nese vždy spotřebitel.
    Vrácení kupní ceny dodavatelem spotřebiteli je uskutečněno vždy až po doručení zboží zpět dodavateli a jím provedené kontrole, a to do 30 dnů na účet spotřebitele. Vracené zboží musí být v originálním, neporušeném obalu (je-li baleno) a nesmí být použito.

    Poznámka 1: Zboží prosím neposílejte zpět bez předchozího upozornění a vůbec již ne na dobírku. Takováto zásilka nebude u nás převzata! Kupní smlouvu je nutné vypovědět doporučeným dopisem, jinak nelze prokázat, zda nám byla Vaše výpověď kupní smlouvy doručena. Akceptujeme i telefonické zrušení, následně potvrzené e-mailem.

    Poznámka 2: Dechové nástroje lze z hygienických důvodů vracet pouze tehdy, jsou-li od výrobce neprodyšně uzavřeny např. zavařením v PE fólii, blistru apod. a tento originální obal není porušen. Je velmi pravděpodobné, že některé orgány Evropské unie zcela ignorují hygienické předpisy, takže v tomto ohledu se nemíníme podílet na případném rozšiřování nejrůznějších infekcí, které se mohou šířit prostřednictvím vracených dechových nástrojů. Použitou žvýkačku by zřejmě soudného člověka také nenapadlo vracet do obchodu. Mimochodem, jak by se Vám líbilo, že někým olizovanou flétnu nyní používá Vaše dítě? Kdo bude zodpovědný např. za takto získanou žloutenku a její doživotní následky?

    *Je-li zboží objednáno u výrobce (např. zakázková výroba) a následně dodáno na základě předem uzavřené písemné kupní smlouvy mezi dodavatelem a spotřebitelem (viz bod (7) b).
    **Poznámka k bodu (6): Dovezeme-li Vám nástroj my a předáme osobně včetně předvedení, nelze to považovat za nákup na dálku dle § 53, odst. 1.
    Totéž platí, přebíráte-li v našem kamenném obchodě zboží, objednané na webu jen kvůli nižší ceně a je Vám ještě před Vaší objednávkou našimi prodavači řádně předvedeno a předáno.
    K uzavření kupní smlouvy v těchto případech nedochází zadáním objednávky v internetovém obchodě, ale při zaplacení a převzetí zboží na naší provozovně nebo v místě, které si pro předání nástroje (zboží obecně) zvolíte Vy. Internetová objednávka je pak považována pouze za nezávaznou cenovou nabídku, objednané zboží nemusíte po předvedení v obchodě převzít, nevyhovuje-li Vám.


  • Servis*:
  • Na všechno námi prodávané zboží je zajištěn jak záruční, tak pozáruční servis. Základní informace naleznete na stránce Servis a služby, ostatní Vám kdykoliv sdělíme na základě Vašeho požadavku.

  • U veškerého zboží firmy Yamaha platí v celé Evropské Unii a ve Švýcarsku tyto Záruční podmínky: pdf soubor ke stažení zde.
  • *Netýká se zboží, které je předmětem přímé spotřeby: Strun, trsátek, bubenických paliček, prostředků pro údržbu nástrojů apod.

    Návody k obsluze:
  • Ke všem námi dodávaným nástrojům máme české návody, může se ovšem stát, že u nejnovějších typů ještě neexistuje překlad. V takovém případě vždy zasíláme český návod dodatečně a pokud je to možné, zákazník obdrží alespoň provizorně návod od podobného předchozího typu. V některých případech jsou návody dodávány jen v elektronické podobě *.pdf! Nežádejte od nás prosím zasílání českých návodů k nástrojům zakoupeným u jiných prodejců nebo v zahraničí, nemůžeme Vám vyhovět!

  • Poradenství:
  • Pro zákazníky u nás evidované nebo právě nakupující je poradenská služba zdarma (osobně, telefonicky, mailem), pro zákazníky nakupující u konkurence je tato služba placená!

  • Náhradní díly:
  • Prodej jakýchkoliv náhradních dílů pro hudební nástroje a hudební elektroniku Yamaha® je nově povolen, ale za specifických podmínek.

  • 1. Volně (bez zakázky dle bodu 2.) lze prodávat díly, které si může zákazník vyměnit sám, bez odborných znalostí a bez zásahu do nástroje, či zařízení Professional Audio, např. ovládací knoflíky a drobné díly pro nástroje B&O, čili dechové, bicí, strunné, smyčcové nástroje, opět jen ty díly, které lze vyměnit bez specializovaných prací apod. Pro objednání dílu je nutný jeho přesný popis, nejlépe i fotografie. Až na výjimky (nástroje kategorií B&O, kde můžeme poslat e-mailem kreslený katalogový obrázek dílu), nelze kupujícímu dodat žádné podklady pro objednání materiálu. Nejlepší je poslat nám vždy foto vadného dílu, jelikož u různých sérií nástrojů se mohou díly lišit. Může se i stát, že k některým výrobkům není některý náhradní díl vůbec dodáván!

  • Jako prodejce a servis Yamaha® jsme vázáni dealerskými smluvními podmínkami a zásadně je neporušujeme! Nikomu nelze poskytovat žádné duševní vlastnictví, servisní dokumentace, rady, postupy, katalogy a ceníky náhradních dílů.

  • 2. Prodej elektronických dílů, jejichž výměna vyžaduje odbornou kvalifikaci a nelze je měnit bez zásahu do nástroje, či dílů pro zařízení Professional Audio:
    • Veškeré aktivní i pasivní prvky nelze reklamovat byly-li pájeny nebo došlo-li k deformaci jejich vývodů, u mechanických dílů nesmí být díl šroubován, ohýbán či jinak upravován. Vadný díl musí být vždy zaslán zpět v nepoškozeném originálním obalu Yamaha®, včetně všech číselných kódů.
    • Všechny převzaté díly je nutné ihned velmi dobře zkontrolovat, reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 1 týdne od odeslání zásilky od nás!!! Jinak nelze stihnout lhůtu pro uplatnění reklamace materiálu u Yamahy.
    • V žádném případě nelze vracet objednané konstrukční prvky, čili desky plošných spojů, reproduktory, transformátory, nosné díly, kryty a podobné díly.
    • Ani Yamaha® ani my nepřebíráme žádnou odpovědnost za chybnou lokalizaci závady a následně kupujícím chybně objednaný díl. Chybně objednaný materiál tedy nelze vracet ani měnit za jiný.
    • Taktéž nepřebíráme jakoukoliv odpovědnost za škody, způsobené chybnou instalací náhradního dílu, či chybným technologickým postupem při opravě.
    • Prodej materiálu dle bodu 2. je prováděn na základě zakázky. Je-li materiál zákazníkovi zasílán, účtujeme dopravné, jako u jiného zboží. Není-li díl u nás na skladě, požadujeme před objednáním platbu předem v plné výši, v ceně včetně DPH.
    • Předmětem prodeje materiálu není poradenská činnost.

  • Přejeme Vám příjemné nakupování.

Reklama:

TOPlist